Pohjoisen yhteisöjen tuki – Majakka ry:n ylläpitämä Meri-Lapin Järjestökeskus peruu seuraavan kahden viikon ajalta tehdyt tilavaraukset kokoustiloihinsa. Päätös tilojen sulkemisesta perustuu Länsi-Pohjan sairaanhoitopiirin 4.11. antamaan suositukseen, jonka mukaan aikuisten ryhmämuotoinen, sisätiloissa tapahtuva harrastetoiminta suositellaan keskeytettäväksi kahden viikon ajaksi. Suositus koskee myös yhdistystoiminnan vapaaehtoisia kokoontumisia.

Kokoustiloja varanneisiin järjestöihin ollaan yhteydessä erikseen 6.11. mennessä. Mikäli yhdistyksellä on varattuna tilat sääntömääräiseen kokoukseen tai muuhun ohjaus-, tuki- tai avustustoimintaan, pyydämme kertomaan asiasta yhteydenoton aikana.

Avaamme tilat uudelleen kokoontumiskäyttöön välittömästi, kun seudulliset suositukset sen sallivat. Pandemiatyöryhmän suositus on voimassa 19.11. saakka.

Meri-Lapin Järjestökeskus Majakka on edelleen avoinna asiointia varten maanantaista torstaihin kello 8-14 sekä perjantaina ajanvarauksella. Pyydämme asiakkaitamme käyttämään maskia Järjestökeskuksen tiloissa asioidessaan.