LOUNAS-KAHVILA
Kumppanuuskeskus Luotsin Lounas-kahvila toimii jälleen 1.6.2020 alkaen Järjestötalon tiloissa klo 11:00 – 13:00. Tilat ja toiminta on järjestetty valtioneuvoston antaman asetuksen mukaisesti, turvaetäisyydet huomioiden. Henkilökunta annostelee ja jakaa lounasannokset, leivän, juomat ja ruokailuvälineet. Istumapaikkoja on harvennettu kahvilatilan puolella ja lisätty juhlasalin puolelle ja terassille. Kahvitarjoilua ei pystytä annettujen ohjeiden mukaan toistaiseksi järjestämään. Kaikki ateriat tarjotaan 5 euron hintaan.

ATERIAPALVELU
Ateriapalvelu toimii edelleenkin samalla periaatteella kuin on toimittu tähänkin saakka. Kotiin haettava tai asiakkaalle toimitettava ateria tulee tilata etukäteen numerosta 044 335 0203. Ateriat pakataan keittiömme puolesta. Hygieniasyistä emme luovuta ruokaa asiakkaan omiin astioihin.

RUOKALISTA
Lounas-kahvilan ja ateriapalvelun ruokalista julkaistaan yhdistyksen facebook-sivulla ja Tornion Järjestötalon nettisivulla www.tjy.fi. Paperisena ruokalista on saatavana Järjestötalolla.

TIISTAISIN LEIVOMME KANELIPULLIA
Toimintamme turvaamiseksi olemme aloittaneet ateriapalvelun ohessa tuoreen pullan leipomisen tiistaisin. Pullapakkaus sisältää 10 kanelipullaa ja pakkauksen hinta on 5 euroa. Tilaukset tulee tehdä aina ennakkoon puh. 044 335 0203.

PERJANTAI ON MUNKKIEN PAISTOPÄVÄ
Perjantaisin paistamme tuoreita, suussa sulavia munkkeja. Suuren suosion saavuttaneen munkkiperjantain munkit valmistamme vanhalla reseptillä ja maustamme tietenkin aniksella. Munkkipussissa on 8 rinkilämunkkia ja pakkauksen hinta on 5 euroa. Tilaukset aina ennakkoon puh. 044 335 0203.

Lämmin kiitos toimintamme tukemisesta!

Asiakastiedote