Pohjantähti-opiston maksuton Digipaja toimii läpi kesän ma-pe klo 9:00-13:00, mukaan opintoihin voi tulla milloin vain.

Digipaja on avoin ja maksuton kaikille, jotka kokevat tarvetta päivittää tietoteknisiä taitojaan. Myös TE-toimiston (aktiivimallin täyttävä) sekä Kelan asiakkaat: työkokeilu, omaehtoinen opiskelu ja kuntouttava työtoiminta.

Päälinjoina ovat Digitaidot työelämässä sekä Digitaidot arjenapuna. Opetuksen lähtökohtana on jokaisen opiskelijan henkilökohtaisten digivalmiuksien päivittäminen, jotta he pystyvät jatkossa hoitamaan arjessa tarvittavat palvelut netin välityksellä ja pystyvät hyödyntämään tietotekniikkaa/laitteita työnhakemisen välineenä sekä käytännöntyöelämässä.

Opintoja on myös tarjolla jo tietotekniikan perusteet hallitseville mm. kesällä koodaus, kuvankäsittely, 3D mallintaminen ja tulostus sekä tekstinkäsittelyn että taulukkolaskennan ohjelmien hallinta. Kesäopinnot sopivat myös koulunsa päättäneille, joilla on tarve vahvistaa jotakin tietoteknistä osa-aluetta.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: kurssit@pto.fi / 044-3505123
Pohjantähti-opisto, Valtakatu 1, 94100 Kemi

Kesän ohjelman voit katsoa:
Pohjantähti-opisto: www.pto.fi
Facebook: www.facebook.com/pto.fi