Tiedote PDF-muodossa

To 9.5. Karunki klo 13-15.30, Palvelutalo, Mustarannantie 40

Muuta toimintaa toukokuussa:

Ke 15.5 Keilaus (etukäteisvaraus ma 13.5 mennessä)

Su-pe 19.-24.5 Tuettu ryhmäloma Kivitippu Lappajärvi

Seuraavissa paikoissa makkaranpaistoa (omat makkarat mukaan)

Ti 4.6. Sattajärvi klo 13-15.30, Sattajärven Erän maja (aja Paakkolan- tietä Arpelaan saakka, josta käännyt Sihtuunaan Laren baarin ja kaupan ohi, aja Sihtuunantietä n. 7 km, käänny Mustankummuntielle, aja n. 4 km, käänny oikealle hiekkatielle, aja n. 2km)

To 6.6. Kukkolankoski klo 13-15, rannan laavu, Koskitie 74

Ma 10.6.  Pirkkiö klo 13-15.30, Pirkkiöntalo, laavu, Vanha Pirkkiöntie 25

Ke 12.6. Lautamaa klo 13-15.30, Honkapirtti, Lautamaantie 1243

Ma 17.6. Kantojärvi klo 13-15, laavu Kantojärven rannalla Paakkolan-tien puolella (ei käännytä kylälle päin, vaan ajetaan Arpelaa kohti, matkaa Vojakkalan isolta sillalta n. 10 km)

Ke 19.6. Kyläjoki klo 13-15.30, Raili Erosen grillimökki, Katajatie 19

Ke 26.6. Kukkolankoski klo 13-15, rannan laavu, Koskitie 74

Ohjelmassa kuulumisten vaihtoa, eri pelejä vaihdellen mm. kettinkipeli, mölkky, tikanheitto, makkaranpaistoa (omat makkarat mukaan), lopuksi kahvit ja bingopeli. Osallistuminen on avointa kaikille torniolaisille senioreille, ei jäsenmaksuja, vain kertakohtainen kahvi/pelimaksu 2€. Kylästä kylään kiertueiden lisäksi SenioriPiste järjestää retkiä ja tapahtumia, niistä tiedotetaan nettisivuilla www.senioripiste.com sekä Kemi-Tornio lehden seuratoimintapalstalla. Voit lisäksi pyytää tekstiviestitiedotuksen. SenioriPisteellä on myös vapaaehtoisten vetämiä ryhmiä kylillä (kysy lisää puhelimitse).

Tervetuloa uudetkin kävijät!!!!

Tiedustelut arkipäivisin Irma Ihalainen-Kemi 040-840 77 52 ja Sari Jylhä 0400- 270 945