Ammattilaisille suunnatut Kesäpäivät ovat 4.-5.6.2019 Kemin Kulttuurikeskuksessa. Lisätietoja ja ilmoittautumiset: www.lastensuojelunkesäpäivät.fi

Pitkästi yli puolet paikoista on jo varattu, joten ilmoittautua kannattaa nopeasti! Lisäksi, jos haluat varmistua mieleiseen alaseminaariin tai tutustumiskohteeseen pääsystä, kannattaa ilmoittautua vielä rivakammin. Puhujina tänä vuonna mm. vasta valittu lapsiasiavaltuutettu Elina Pekkarinen, psykologi Soili Poijula ja KT Tanja Äärelä. Päivät ovat oiva tilaisuus ajankohtaisen tiedon saamiseen, verkostoitumiseen ja kesän aloittamiseen saman asian äärellä askartelevien kanssa.

Lasten suojelun kesäpäiviin liittyen toteutetaan Nuorten kesäpäivä 13.5.2019 klo 9-16, Toimintakeskus Takitsulla (Oklaholmankatu 16, 94700 Kemi).

Nuorten kesäpäivä on tarkoitettu lastensuojelun asiakkaana oleville (tai olleille) n. 13-21-vuotiaille nuorille. Päivän aikana tutustutaan, pidetään hauskaa, syödään hyvää ruokaa ja pohditaan yhdessä päivän teemaa ”minä ja muut”. Päivän aikana kootut terveiset välitetään Lasten suojelun kesäpäivillä lastensuojelun ammattilaisille sekä päättäjille. Tämä on siis myös mahdollisuus päästä vaikuttamaan!

Tarkempia tietoja Nuorten kesäpäivästä löydät osoitteesta www.lastensuojelunkesapaivat.fi/ohjelma-2019/nuorten-kesapaiva-maanantaina-13-5-2019/