toimintaa v3

Merilappilainen järjestötoimija!

Järjestötieto.fi on yhdistysten, yhteisöjen ja kuntalaisten yhteinen kohtaamispaikka, joka on linkitetty osaksi kuntien verkkoyhteisöjä.

Järjestötieto.fi on palvelu, josta lappilaiset yhdistykset löytyvät kunnittain vaivattomasti samasta paikasta. Palvelun avulla yhdistykset ja niiden toiminta sekä yhdistyksistä tietoa etsivät kuntalaiset ja ammattilaiset kohtaavat.

Palvelu toimii myös yhdistysten kuntakohtaisena tapahtumakalenterina ja tiedotuskanavana. Järjestötieto- verkkosivusto sisältää Järjestöjen Palvelutarjottimen, josta löytyvät yhdistysten tarjoamat tuen muodot, toiminnat ja palvelut kaikille ikäryhmille. Parhaimmillaan palvelu täydentää julkisen- ja yksityisen sektorin palvelutarjontaa ollen oiva työkalu eri organisaatioiden palveluohjaajille. Järjestöjen Palvelutarjotin on kehitetty yhteistyössä yhdistysten ja Länsi-Pohjan sairaanhoitopiirin kanssa.

Ylläpitämällä tietoja järjestötieto.fi -verkkopalvelussa, yhdistys saa maksuttoman käyntikortin sekä ilmaisen tiedotusväylän. Yhdistyksen tietoja voi päivittää milloin ja missä vain omilla tunnuksilla.

Järjestämme Järjestötieto- verkkosivuston käyttöön liittyviä info- ja tuotekorttityöpajoja, joissa opastamme yhdistyksiä henkilökohtaisesti verkkosivuston käytössä ja tuotekorttien laadinnassa.

Info- ja tuotekorttityöpajojen aikataulut:

Simo, kunnahallituksen kokoushuone, 8.5
Kemi, M-L järjestökeskus – Majakka, 28.5
Keminmaa, kirjaston auditorio, 21.5 ja 22.5
Tervola, Tervolan kunnantalo, 7.5 ja 16.5
Tornio, Meän talo, 25.4
Ylitornio, kunnantalo, 14.5

Ilmoittaudu työpajoihin seuraavan linkin kautta: https://fi.surveymonkey.com/r/tuotekorttityopajat

Ilmoittaudu työpajoihin viimeistään edellisenä päivänä klo 12.00 mennessä.

Tulemme mielellämme myös opastamaan teitä Järjestötietopalvelun käytössä yhdistyksenne kokouksiin.

Koulutusesite -pdf

Lisätietoja: Aila Rytkönen                                         Leena Huttunen
                      aila.rytkonen@pyt.fi                               leena.huttunen@pyt.fi
                      050 564 1322                                            050 408 1922