KUTSU SINULLE !

Peräpohjolan Leader ry järjestää yhdessä Lapin liiton ja Lapin ely-keskuksen kanssa Lapin maaseutuohjelman valmistelun työpajan toiminta-alueellaan
tiistaina 12.3.2019 klo 17 - 20 Keminmaassa, Motel Käpylässä, Torniontie 7

Lapin maaseutuohjelma tulee ohjaamaan lappilaisen maaseudun kehittämistä seuraavalla EU-ohjelmakaudella eli vuosina 2021 - 2027.
Ohjelmaan halutaan kuuluville lappilaisten ääni tasa-arvoisena. Nyt Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa siihen, millaisia konkreettisia tavoitteita ja toimia ohjelmaan kirjataan ja mihin kehittämisrahoitus suunnataan. Rennossa työpajassa työstämme yhdessä kahvikupin ääressä Lapin maaseutuohjelman visiota, tavoitteita ja toimenpiteitä.

Peräpohjolan Leader ry saa samalla työpajoista toiminta-alueensa asukkaiden ajatuksia ja ideoita uuteen kehittämisstrategiaan, joka osaltaan tulee luomaan elinvoimaa juuri Sinun kotiseudullesi.
Tervetuloa siis mukaan antamaan näkemyksesi kotiseutusi kehittämiseen!
Ilmoittaudu nyt saman tien tai viimeistään 5.3. tästä:

Lue tästä lisää Lapin maaseutuohjelman tekemisestä:

Nähdäänpä työpajassa!
Ota mukaan kumppanisi, naapurisi, työkaverisi tai muu ystäväsi,