Järjestöassistentiksi Meri-Lapin Kansalaistoiminnan keskus – Majakkaan!majakka logo 1

Pohjoisen yhteisöjen tuki- Majakka ry  etsii kahta järjestöassistenttia vuoden
määräaikaiseen työsuhteeseen Meri-Lappiin. Pääset tutustumaan ja tekemään työtä järjestötoiminnan monipuolisissa avustavissa tehtävissä.
Työtehtävä on osa STEAn tukemaa Paikka auki -avustusohjelmaa, jossa sinun on täytettävä seuraavat erityisehdot:

• olet osatyökykyinen (ei ikärajoitusta)
  • olet työsuhteen alkaessa alle 30-vuotias
  • olet tällä hetkellä työelämän ulkopuolella etkä opiskele päätoimisesti
  • sinulla on vähän tai ei vielä lainkaan työkokemusta.

Pohjoisen yhteisöjen Majakka ry on yhdistysten yhteinen edunvalvonta – ja kehittämisorganisaatio. Tehtävämme on kehittää yhteistyötä, lisätä yhdistysten näkyvyyttä ja vaikuttamistoimintaa sekä vahvistaa yhdistysten toimintaedellytyksiä niiden arjessa. Lisätietoja toiminnastamme löydät yhdistysten yhteisen tiedotuskanavan, https://www.järjestötieto.fi/majakka-ry  kautta.

Tulet työskentelemään tiiviissä yhteistyössä muiden Majakan työntekijöiden kanssa ja työtehtäviisi kuuluu mm. ohjaus- ja neuvontapalvelutyö, viestintä ja IC tuki. Emme vaadi työhön valittavalta mitään tiettyä koulutusta ja työtehtävät räätälöidään kiinnostuksesi sekä osaamisesi mukaan.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on itsenäistä työotetta, kehittämisestä innostunutta asennetta, ja jolla on perustyöelämätaidot hallussa. Haluat tutustua monipuolisiin järjestötehtäviin ja pystyt tarttumaan pienempiin ja suurempiinkin työtehtäviin. Viestit sujuvalla suomen kielellä ja esiintymistaitojakin sinulta löytyy. Viestintätaidot verkossa ja somessa ovat sinulle eduksi. Kokemus yhdistys- ja /tai vapaaehtoistoiminnasta katsotaan eduksi.

Haku tehtävään päättyy 22.2.2019 ja haastattelut pidetään viikolla 9.
Työ alkaa maaliskuun alussa. Hakemukset ansioluetteloineen pyydetään osoittamaan osoitteeseen tuula.huttunen(at)pyt.fi

Lisätietoja tehtävistä antaa toiminnanjohtaja Tuula Huttunen Koivumaa
numerosta 040 580 1654
8.2, 12.2, 14.2 ja 18-19.2 klo 10-16.

Tulostettava esite